Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2237668
Sist endret:
13. februar 2024, 13:24
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023
Peer-Mentoring for Students with Disabilities – A Preliminary Study in Norwegian Higher Education
Norun Christine Sanderson
og
Weiqin Chen
Bok
Bok
Universal Access in Human-Computer Interaction: 17th International Conference, UAHCI 2023 Held as Part of the 25th HCI International Conference, HCII 2023 Copenhagen, Denmark, July 23–28, 2023 Proceedings, Part I
ISBN:
978-3-031-35680-3
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
Lecture Notes in Computer Science (LNCS)
ISSN 0302-9743
e-ISSN 1611-3349
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Hefte: 14020
Sider: 393 - 404
ISBN:
978-3-031-35680-3
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-031-35680-3
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Peer-Mentoring for Students with Disabilities – A Preliminary Study in Norwegian Higher Education
Bidragsytere
Bidragsytere
Norun Christine Sanderson
Forfatter
ved Institutt for informasjonsteknologi ved OsloMet - storbyuniversitetet
Weiqin Chen
Forfatter
ved Institutt for informasjonsteknologi ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Universal Access in Human-Computer Interaction: 17th International Conference, UAHCI 2023 Held as Part of the 25th HCI International Conference, HCII 2023 Copenhagen, Denmark, July 23–28, 2023 Proceedings, Part I.
Antona, Margherita; Stephanidis, Constantine. 2023, Springer. FORTH
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1