Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2239100
Sist endret:
30. januar 2024, 22:00
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Universal design, increasing accessibility and good practices – Norway and OsloMet
Weiqin Chen
og
Norun Christine Sanderson
Bok
Bok
Good practices in inclusive language education and foreign language teacher training - universal design in education and increasing accessibility, especially for marginalized groups
Utgiver
The Scaled Project
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 64 - 79
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Universal design, increasing accessibility and good practices – Norway and OsloMet
Bidragsytere
Bidragsytere
Weiqin Chen
Forfatter
ved Institutt for informasjonsteknologi ved OsloMet - storbyuniversitetet
Norun Christine Sanderson
Forfatter
ved Institutt for informasjonsteknologi ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Good practices in inclusive language education and foreign language teacher training - universal design in education and increasing accessibility, especially for marginalized groups.
Tsagari, Dina; Nijakowska, Joanna; Guz, Ewa. 2022, OSLOMET
Rapport
1
-
1
av
1