Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2239101
Sist endret:
30. januar 2024, 22:02
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Best practices in training teachers in universal design of digital learning materials at OsloMet
Weiqin Chen
og
Norun Christine Sanderson
Bok
Bok
Good practices in inclusive language education and foreign language teacher training - universal design in education and increasing accessibility, especially for marginalized groups
Utgiver
The Scaled Project
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 120 - 126
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Best practices in training teachers in universal design of digital learning materials at OsloMet
Bidragsytere
Bidragsytere
Weiqin Chen
Forfatter
ved Institutt for informasjonsteknologi ved OsloMet - storbyuniversitetet
Norun Christine Sanderson
Forfatter
ved Institutt for informasjonsteknologi ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Good practices in inclusive language education and foreign language teacher training - universal design in education and increasing accessibility, especially for marginalized groups.
Tsagari, Dina; Nijakowska, Joanna; Guz, Ewa. 2022, OSLOMET
Rapport
1
-
1
av
1