Cristin-resultat-ID: 2244144
Sist endret: 13. mars 2024, 09:08
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024

Revitalizing Sustainability in Mathematics Education: The Case of the New Norwegian Curriculum

Bidragsytere:
  • Solomon A. Tesfamicael og
  • Ole Enge

Tidsskrift

Education Sciences
ISSN 2227-7102
e-ISSN 2227-7102
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Volum: 14
Hefte: 2
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85185930352

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Revitalizing Sustainability in Mathematics Education: The Case of the New Norwegian Curriculum

Bidragsytere

Solomon Abedom Tesfamicael

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Solomon A. Tesfamicael
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ole Enge

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2