Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2244144
Sist endret:
13. mars 2024, 09:08
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024
Revitalizing Sustainability in Mathematics Education: The Case of the New Norwegian Curriculum
Solomon A. Tesfamicael
og
Ole Enge
Tidsskrift
Tidsskrift
Education Sciences
ISSN 2227-7102
e-ISSN 2227-7102
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Volum: 14
Hefte: 2
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.3390/educsci14020174
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85185930352
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Revitalizing Sustainability in Mathematics Education: The Case of the New Norwegian Curriculum
Bidragsytere
Bidragsytere
Solomon Abedom Tesfamicael
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Solomon A. Tesfamicael
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Ole Enge
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2