Cristin-resultat-ID: 2246110
Sist endret: 15. februar 2024, 12:36
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024

Chapter III, Holistic Learning, Emotional Wellbeing and Sustainable Development Action in LESPLAY (Learn, Speak and Play)

Bidragsytere:
  • Gilbert Ajebe Akame

Bok

Emotional and ecological literacy for a more sustainable society
ISBN:
  • 978-3-031-56771-1

Utgiver

Palgrave Macmillan
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
ISBN:
  • 978-3-031-56771-1

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Rettsvitenskap
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Chapter III, Holistic Learning, Emotional Wellbeing and Sustainable Development Action in LESPLAY (Learn, Speak and Play)

Bidragsytere

Gilbert Ajebe Akame

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Forskning Jurfak ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Emotional and ecological literacy for a more sustainable society.

Panieri, Giuliana; Poto, Margherita Paola; Murray, Emily Margaret. 2024, Palgrave Macmillan. UIT, UCCVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1