Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2246743
Sist endret:
2. april 2024, 14:40
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024
Who Responds Inconsistently to Mixed-Worded Scales? Differences by Achievement, Age Group, and Gender
Isa Steinmann
Jianan Chen
og
Johan Braeken
Tidsskrift
Tidsskrift
Assessment in Education: Principles, Policy & Practice
ISSN 0969-594X
e-ISSN 1465-329X
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/0969594X.2024.2318554
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/109586
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85185652532
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Who Responds Inconsistently to Mixed-Worded Scales? Differences by Achievement, Age Group, and Gender
Bidragsytere
Bidragsytere
Isa Steinmann
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Jianan Chen
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Johan Braeken
Forfatter
ved Centre for Educational Measurement ved Universitetet i Oslo
1
-
3
av
3