Cristin-resultat-ID: 2246743
Sist endret: 2. april 2024, 14:40
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024

Who Responds Inconsistently to Mixed-Worded Scales? Differences by Achievement, Age Group, and Gender

Bidragsytere:
  • Isa Steinmann
  • Jianan Chen og
  • Johan Braeken

Tidsskrift

Assessment in Education: Principles, Policy & Practice
ISSN 0969-594X
e-ISSN 1465-329X
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85185652532

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Who Responds Inconsistently to Mixed-Worded Scales? Differences by Achievement, Age Group, and Gender

Bidragsytere

Isa Steinmann

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Jianan Chen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Johan Braeken

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Centre for Educational Measurement ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3