Cristin-resultat-ID: 2247045
Sist endret: 16. februar 2024, 16:33
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024

Exploring in-class writing activities in teacher education: A study of perspectives on writing in literacy events.

Bidragsytere:
  • Ingunn Ofte og
  • Kristin Solli

Tidsskrift

Nordic Journal of Literacy Research
ISSN 2464-1596
e-ISSN 2464-1596
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Volum: 10
Hefte: 1
Sider: 1 - 22
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Exploring in-class writing activities in teacher education: A study of perspectives on writing in literacy events.

Bidragsytere

Ingunn Ofte

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Kristin Solli

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universitetsbiblioteket ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 2 av 2