Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2247045
Sist endret:
16. februar 2024, 16:33
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024
Exploring in-class writing activities in teacher education: A study of perspectives on writing in literacy events.
Ingunn Ofte
og
Kristin Solli
Tidsskrift
Tidsskrift
Nordic Journal of Literacy Research
ISSN 2464-1596
e-ISSN 2464-1596
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Volum: 10
Hefte: 1
Sider: 1 - 22
Open Access
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Exploring in-class writing activities in teacher education: A study of perspectives on writing in literacy events.
Bidragsytere
Bidragsytere
Ingunn Ofte
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Kristin Solli
Forfatter
ved Universitetsbiblioteket ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
2
av
2