Cristin-resultat-ID: 2247426
Sist endret: 19. februar 2024, 10:49
Resultat
Poster
2024

En lære-å-lære-intervensjon for førsteårsstudenter. Erfaringer fra en pilot for helseprofesjonsstudenter.

Bidragsytere:
  • Oda Bjørnsdatter
  • Rannveig Grøm Sæle
  • Torstein Låg og
  • Iris Helene Borch

Presentasjon

Navn på arrangementet: Mokta 2024. UiTs årlige utdanningskvalitetskonferanse.
Sted: Tromsø
Dato fra: 15. februar 2024
Dato til: 15. februar 2024

Arrangør:

Arrangørnavn: UiT Norges arktiske universitet

Om resultatet

Poster
Publiseringsår: 2024
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

En lære-å-lære-intervensjon for førsteårsstudenter. Erfaringer fra en pilot for helseprofesjonsstudenter.

Bidragsytere

Oda Bjørnsdatter

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Senter for helsefaglig ped utvikling ved UiT Norges arktiske universitet

Rannveig Grøm Sæle

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Forskningsgruppe for kognitiv psykologi ved UiT Norges arktiske universitet

Torstein Låg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Psykologi- og jusbiblioteket ved UiT Norges arktiske universitet

Iris Helene Borch

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Senter for helsefaglig ped utvikling ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 4 av 4