Cristin-resultat-ID: 2250095
Sist endret: 19. mars 2024, 10:27
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024

High-quality strategies for supporting children’s problem-solving skills: a study on coding toy activities in Norwegian ECECs

Bidragsytere:
  • Monika Kamola
  • Francesca Granone
  • Kristin Grøsvik og
  • Elin Kirsti Lie Reikerås

Tidsskrift

European Early Childhood Education Research Journal
ISSN 1350-293X
e-ISSN 1752-1807
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Sider: 1 - 20

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85186604170

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

High-quality strategies for supporting children’s problem-solving skills: a study on coding toy activities in Norwegian ECECs

Bidragsytere

Monika Kamola

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved Universitetet i Stavanger

francesca Granone

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Francesca Granone
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved Universitetet i Stavanger

Kristin Grøsvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved Universitetet i Stavanger

Elin Kirsti Lie Reikerås

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved Universitetet i Stavanger
1 - 4 av 4