Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2250095
Sist endret:
19. mars 2024, 10:27
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024
High-quality strategies for supporting children’s problem-solving skills: a study on coding toy activities in Norwegian ECECs
Monika Kamola
Francesca Granone
Kristin Grøsvik
og
Elin Kirsti Lie Reikerås
Tidsskrift
Tidsskrift
European Early Childhood Education Research Journal
ISSN 1350-293X
e-ISSN 1752-1807
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Sider: 1 - 20
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/1350293X.2024.2319783
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85186604170
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
High-quality strategies for supporting children’s problem-solving skills: a study on coding toy activities in Norwegian ECECs
Bidragsytere
Bidragsytere
Monika Kamola
Forfatter
ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved Universitetet i Stavanger
francesca Granone
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Francesca Granone
Forfatter
ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved Universitetet i Stavanger
Kristin Grøsvik
Forfatter
ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved Universitetet i Stavanger
Elin Kirsti Lie Reikerås
Forfatter
ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved Universitetet i Stavanger
1
-
4
av
4