Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2250363
Sist endret:
29. februar 2024, 13:36
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023
Pre-service teachers’ perception of LGE-tasks through a digital assessment system
Siri Ovedal-Hakestad
og
Niclas Larson
Bok
Bok
Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)
ISBN:
978-963-7031-04-5
Utgiver
European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Sider: 3459 - 3460
ISBN:
978-963-7031-04-5
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-963-7031-04-5
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Pre-service teachers’ perception of LGE-tasks through a digital assessment system
Bidragsytere
Bidragsytere
Siri Ovedal-Hakestad
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
Lars Niclas Larson
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Niclas Larson
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13).
Drijvers, Paul; Csapodi, Csaba; Palmer, Hanna; Gosztonyi, Katalin; Kónya, Eszter. 2023, European Society for Research in Mathematics Education. UU, DE, LNU, UdMI, ELTE
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1