Cristin-resultat-ID: 2250363
Sist endret: 29. februar 2024, 13:36
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023

Pre-service teachers’ perception of LGE-tasks through a digital assessment system

Bidragsytere:
  • Siri Ovedal-Hakestad og
  • Niclas Larson

Bok

Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)
ISBN:
  • 978-963-7031-04-5

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Sider: 3459 - 3460
ISBN:
  • 978-963-7031-04-5

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Pre-service teachers’ perception of LGE-tasks through a digital assessment system

Bidragsytere

Siri Ovedal-Hakestad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder

Lars Niclas Larson

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Niclas Larson
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13).

Drijvers, Paul; Csapodi, Csaba; Palmer, Hanna; Gosztonyi, Katalin; Kónya, Eszter. 2023, European Society for Research in Mathematics Education. UU, DE, LNU, UdMI, ELTEVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1