Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2251585
Sist endret:
2. april 2024, 13:09
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024
Do teachers’ beliefs about the nature and learning of mathematics affect students’ motivation and enjoyment of mathematics? Examining differences between boys and girls across six countries
Jelena Radisic
Nils Fredrik Buchholtz
Kajsa Yang Hansen
Xin Liu
og
Hege Kaarstein
Tidsskrift
Tidsskrift
European Journal of Psychology of Education
ISSN 0256-2928
e-ISSN 1878-5174
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Publisert online: 2024
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/s10212-024-00809-6
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/110176
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85186231527
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Do teachers’ beliefs about the nature and learning of mathematics affect students’ motivation and enjoyment of mathematics? Examining differences between boys and girls across six countries
Bidragsytere
Bidragsytere
Jelena Radisic
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Nils Fredrik Buchholtz
Forfatter
Kajsa Yang Hansen
Forfatter
Xin Liu
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Hege Kaarstein
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1
-
5
av
5