Cristin-resultat-ID: 2251585
Sist endret: 2. april 2024, 13:09
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024

Do teachers’ beliefs about the nature and learning of mathematics affect students’ motivation and enjoyment of mathematics? Examining differences between boys and girls across six countries

Bidragsytere:
  • Jelena Radisic
  • Nils Fredrik Buchholtz
  • Kajsa Yang Hansen
  • Xin Liu og
  • Hege Kaarstein

Tidsskrift

European Journal of Psychology of Education
ISSN 0256-2928
e-ISSN 1878-5174
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Publisert online: 2024
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85186231527

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Do teachers’ beliefs about the nature and learning of mathematics affect students’ motivation and enjoyment of mathematics? Examining differences between boys and girls across six countries

Bidragsytere

Jelena Radisic

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo

Nils Fredrik Buchholtz

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Kajsa Yang Hansen

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Xin Liu

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Hege Kaarstein

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 5 av 5