Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2252016
Sist endret:
6. mars 2024, 12:32
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024
The Effect of Level-Marked Tasks on Students’ Mathematics Self-Efficacy and Persistence—Investigating a Tiered Activity
Maria Klaussen Herset
Annette Hessen Bjerke
og
Mohamed El Ghami
Tidsskrift
Tidsskrift
International Educational Research (IER)
ISSN 2576-3059
e-ISSN 2576-3067
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Publisert online: 2024
Volum: 7
Hefte: 1
Sider: 14 - 29
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.30560/ier.v7n1p14
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3126535
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The Effect of Level-Marked Tasks on Students’ Mathematics Self-Efficacy and Persistence—Investigating a Tiered Activity
Bidragsytere
Bidragsytere
Maria Klaussen Herset
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Annette Hessen Bjerke
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Mohamed el Ghami
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Mohamed El Ghami
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1
-
3
av
3