Cristin-resultat-ID: 2252016
Sist endret: 6. mars 2024, 12:32
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024

The Effect of Level-Marked Tasks on Students’ Mathematics Self-Efficacy and Persistence—Investigating a Tiered Activity

Bidragsytere:
  • Maria Klaussen Herset
  • Annette Hessen Bjerke og
  • Mohamed El Ghami

Tidsskrift

International Educational Research (IER)
ISSN 2576-3059
e-ISSN 2576-3067
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Publisert online: 2024
Volum: 7
Hefte: 1
Sider: 14 - 29
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The Effect of Level-Marked Tasks on Students’ Mathematics Self-Efficacy and Persistence—Investigating a Tiered Activity

Bidragsytere

Maria Klaussen Herset

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Aktiv cristin-person

Annette Hessen Bjerke

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Mohamed el Ghami

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Mohamed El Ghami
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 3 av 3