Cristin-resultat-ID: 2255347
Sist endret: 18. mars 2024, 11:48
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024

Decolonizing Higher Education in Norway: Critical Collaborative Autoethnographic Reflections on a University Pedagogy Course

Bidragsytere:
  • Fredrik Olsson
  • Sandra Fylkesnes og
  • Jørgen Sørlie Yri

Tidsskrift

Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk
ISSN 2387-5739
e-ISSN 2387-5739
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Publisert online: 2024
Volum: 10 (nr 3)
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Decolonizing Higher Education in Norway: Critical Collaborative Autoethnographic Reflections on a University Pedagogy Course

Bidragsytere

Fredrik Olsson

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Høgskolen i Østfold

Sandra Fylkesnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, IKT og læring ved Høgskolen i Østfold
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Timelønnede LUI ved OsloMet - storbyuniversitetet

Jørgen Sørlie Yri

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for journalistikk og mediefag ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 3 av 3