Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2256688
Sist endret:
22. mars 2024, 11:18
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024
Opening our eyes to student-centered practice. Learning from preservice teachers' experiences.
Tonje Fjogstad Langnes
Jolanta Kilanowska
Kristin Walseth
og
Kimberly Oliver
Bok
Bok
An Activist Approach to Physical Education and Physical Activity. Imagining What Might Be
ISBN:
9781032363905
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
ISBN:
9781032363905
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781032363905
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Opening our eyes to student-centered practice. Learning from preservice teachers' experiences.
Bidragsytere
Bidragsytere
Tonje Fjogstad Langnes
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Jolanta Kilanowska
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Kristin Walseth
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Kimberly Oliver
Forfatter
1
-
4
av
4
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
An Activist Approach to Physical Education and Physical Activity. Imagining What Might Be.
Shilcutt, Jackie; Oliver, Kimberly; Luguetti, Carla. 2024, Routledge.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1