Cristin-resultat-ID: 2256688
Sist endret: 22. mars 2024, 11:18
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024

Opening our eyes to student-centered practice. Learning from preservice teachers' experiences.

Bidragsytere:
  • Tonje Fjogstad Langnes
  • Jolanta Kilanowska
  • Kristin Walseth og
  • Kimberly Oliver

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
ISBN:
  • 9781032363905

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Opening our eyes to student-centered practice. Learning from preservice teachers' experiences.

Bidragsytere

Tonje Fjogstad Langnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Jolanta Kilanowska

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Kristin Walseth

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Kimberly Oliver

  • Tilknyttet:
    Forfatter
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

An Activist Approach to Physical Education and Physical Activity. Imagining What Might Be.

Shilcutt, Jackie; Oliver, Kimberly; Luguetti, Carla. 2024, Routledge. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1