Cristin-resultat-ID: 2260058
Sist endret: 9. april 2024, 09:12
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024

Master thesis as boundary crossing mediating artefacts

Bidragsytere:
  • Annelise Brox Larsen
  • Tove Elinor Holmbukt
  • Rachel Elise Jakhelln og
  • Minjeong Son

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
ISBN:
  • 9781032667898

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Master thesis as boundary crossing mediating artefacts

Bidragsytere

Annelise Brox Larsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Tove Elinor Holmbukt

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Rachel Elise Jakhelln

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Minjeong Son

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Transforming University-based Teacher Education through Innovation: A Norwegian Response to Research Literacy, Integration and Technology.

Hatlevik, Ida K. Riksaasen; Jakhelln, Rachel Elise; Jorde, Doris. 2024, Routledge. UIT, UIOVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1