Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2260058
Sist endret:
9. april 2024, 09:12
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024
Master thesis as boundary crossing mediating artefacts
Annelise Brox Larsen
Tove Elinor Holmbukt
Rachel Elise Jakhelln
og
Minjeong Son
Bok
Bok
Transforming University-based Teacher Education through Innovation: A Norwegian Response to Research Literacy, Integration and Technology
ISBN:
9781032667898
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
ISBN:
9781032667898
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.4324/9781032693798-12
ORIA
Søk i ORIA med 9781032667898
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Master thesis as boundary crossing mediating artefacts
Bidragsytere
Bidragsytere
Annelise Brox Larsen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Tove Elinor Holmbukt
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Rachel Elise Jakhelln
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Minjeong Son
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
4
av
4
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Transforming University-based Teacher Education through Innovation: A Norwegian Response to Research Literacy, Integration and Technology.
Hatlevik, Ida K. Riksaasen; Jakhelln, Rachel Elise; Jorde, Doris. 2024, Routledge. UIT, UIO
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1