Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2260148
Sist endret:
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024
Lesson openings in Norwegian language arts: a study of how teachers start reading lessons in 8th grade classrooms
Henriette Hogga Siljan
Camilla Gudmundsdatter Magnusson
og
Kirsti Klette
Tidsskrift
Tidsskrift
Scandinavian Journal of Educational Research
ISSN 0031-3831
e-ISSN 1470-1170
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/00313831.2024.2322966
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85188428789
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Lesson openings in Norwegian language arts: a study of how teachers start reading lessons in 8th grade classrooms
Bidragsytere
Bidragsytere
Henriette Hogga Siljan
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Camilla Gudmundsdatter Magnusson
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Kirsti Klette
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1
-
3
av
3