Cristin-resultat-ID: 2260148
Sist endret:
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024

Lesson openings in Norwegian language arts: a study of how teachers start reading lessons in 8th grade classrooms

Bidragsytere:
  • Henriette Hogga Siljan
  • Camilla Gudmundsdatter Magnusson og
  • Kirsti Klette

Tidsskrift

Scandinavian Journal of Educational Research
ISSN 0031-3831
e-ISSN 1470-1170
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85188428789

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Lesson openings in Norwegian language arts: a study of how teachers start reading lessons in 8th grade classrooms

Bidragsytere

Henriette Hogga Siljan

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo

Camilla Gudmundsdatter Magnusson

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Kirsti Klette

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3