Cristin-resultat-ID: 2260629
Sist endret: 10. april 2024, 13:16
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024

Supporting Norwegian teachers' collective learning of core practices through cycles of enactment and investigation

Bidragsytere:
  • Kjersti Wæge
  • Janne Fauskanger og
  • Reidar Mosvold

Bok

Core practices in teacher education: A global perspective
ISBN:
  • 9781682538685

Utgiver

Harvard Education Press
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
Sider: 117 - 138
ISBN:
  • 9781682538685

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Supporting Norwegian teachers' collective learning of core practices through cycles of enactment and investigation

Bidragsytere

Kjersti Wæge

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Janne Fauskanger

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Aktiv cristin-person

Reidar Mosvold

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Core practices in teacher education: A global perspective.

Grossman, Pamela; Fraefel, Urban. 2024, Harvard Education Press. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1