Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2260629
Sist endret:
10. april 2024, 13:16
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024
Supporting Norwegian teachers' collective learning of core practices through cycles of enactment and investigation
Kjersti Wæge
Janne Fauskanger
og
Reidar Mosvold
Bok
Bok
Core practices in teacher education: A global perspective
ISBN:
9781682538685
Utgiver
Harvard Education Press
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
Sider: 117 - 138
ISBN:
9781682538685
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781682538685
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Supporting Norwegian teachers' collective learning of core practices through cycles of enactment and investigation
Bidragsytere
Bidragsytere
Kjersti Wæge
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Janne Fauskanger
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Reidar Mosvold
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Core practices in teacher education: A global perspective.
Grossman, Pamela; Fraefel, Urban. 2024, Harvard Education Press.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1