Cristin-resultat-ID: 2263655
Sist endret: 23. april 2024, 10:01
Resultat
Intervju
2024

Moleskine lancia una campagna pubblicitaria di sensibilizzazione sull'importanza di scrivere a mano.

Bidragsytere:
  • Audrey Lucia Hendrika van der Meer og
  • Frederikus Roelof Ruud van der Weel

Om resultatet

Intervju
Publiseringsår: 2024
Sted: Finestre sull'Arte
Type: Fagblad
Dato: 22. april 2024

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Moleskine lancia una campagna pubblicitaria di sensibilizzazione sull'importanza di scrivere a mano.

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Audrey Lucia Hendrika van der Meer

  • Tilknyttet:
    Intervjuobjekt
    ved Institutt for psykologi ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Frederikus Roelof Ruud van der Weel

  • Tilknyttet:
    Intervjuobjekt
    ved Institutt for psykologi ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2