Cristin-resultat-ID: 2264021
Sist endret:
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024

Teaching higher-order thinking in social studies: The role of content coverage and intellectual challenge

Bidragsytere:
  • Peter Nicolai Aashamar
  • Kirsti Klette og
  • Anders Stig Christensen

Tidsskrift

Journal of Social Science Education
ISSN 1611-9665
e-ISSN 1618-5293
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Volum: 23
Hefte: 1
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85189328474

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teaching higher-order thinking in social studies: The role of content coverage and intellectual challenge

Bidragsytere

Peter Nicolai Aashamar

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Kirsti Klette

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo

Anders Stig Christensen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
1 - 3 av 3