Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2264021
Sist endret:
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024
Teaching higher-order thinking in social studies: The role of content coverage and intellectual challenge
Peter Nicolai Aashamar
Kirsti Klette
og
Anders Stig Christensen
Tidsskrift
Tidsskrift
Journal of Social Science Education
ISSN 1611-9665
e-ISSN 1618-5293
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Volum: 23
Hefte: 1
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.11576/jsse-5808
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85189328474
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Teaching higher-order thinking in social studies: The role of content coverage and intellectual challenge
Bidragsytere
Bidragsytere
Peter Nicolai Aashamar
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Kirsti Klette
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Anders Stig Christensen
Forfatter
ved UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
1
-
3
av
3