Cristin-resultat-ID: 2264919
Sist endret:
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024

Investigating the role of prior knowledge in comprehending intratextual and intertextual relationships when reading multiple texts

Bidragsytere:
  • Burcu Demir
  • Ymkje Elisabeth Haverkamp
  • Jason Braasch og
  • Ivar Bråten

Tidsskrift

Learning and Individual Differences
ISSN 1041-6080
e-ISSN 1873-3425
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Volum: 111

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85189784952

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Investigating the role of prior knowledge in comprehending intratextual and intertextual relationships when reading multiple texts

Bidragsytere

Burcu Demir

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Georgia State University

Ymkje Elisabeth Haverkamp

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Jason Braasch

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Georgia State University
Aktiv cristin-person

Ivar Bråten

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 4 av 4