Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2264919
Sist endret:
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024
Investigating the role of prior knowledge in comprehending intratextual and intertextual relationships when reading multiple texts
Burcu Demir
Ymkje Elisabeth Haverkamp
Jason Braasch
og
Ivar Bråten
Tidsskrift
Tidsskrift
Learning and Individual Differences
ISSN 1041-6080
e-ISSN 1873-3425
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Volum: 111
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1016/j.lindif.2024.102442
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85189784952
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Investigating the role of prior knowledge in comprehending intratextual and intertextual relationships when reading multiple texts
Bidragsytere
Bidragsytere
Burcu Demir
Forfatter
ved Georgia State University
Ymkje Elisabeth Haverkamp
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Jason Braasch
Forfatter
ved Georgia State University
Ivar Bråten
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
4
av
4