Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2265302
Sist endret:
29. april 2024, 09:42
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024
Shaping professional identity in the early days of teacher education
Anne Eriksen
Tove Leming
og
Siw Skrøvset
Bok
Bok
Transforming University-based Teacher Education through Innovation: A Norwegian Response to Research Literacy, Integration and Technology
ISBN:
9781032667898
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
ISBN:
9781032667898
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781032667898
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Shaping professional identity in the early days of teacher education
Bidragsytere
Bidragsytere
Anne Eriksen
Forfatter
ved Musikkonservatoriet ved UiT Norges arktiske universitet
Tove Leming
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Siw Skrøvset
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Transforming University-based Teacher Education through Innovation: A Norwegian Response to Research Literacy, Integration and Technology.
Hatlevik, Ida K. Riksaasen; Jakhelln, Rachel Elise; Jorde, Doris. 2024, Routledge. UIT, UIO
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1