Cristin-resultat-ID: 2269604
Sist endret: 21. mai 2024, 09:45
Resultat
Kompendium
2024

Digital teknologi i vurdering for læring i høyere utdanning

Bidragsytere:
  • Aslaug Louise Slette
  • Fride Flobakk-Sitter
  • Eli Tronsmo
  • Christina Vogsted Drange og
  • Lene Kirstine Korseberg

Utgiver/serie

Utgiver

Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU

Serie

NIFU Arbeidsnotat
ISSN 1894-8200

Om resultatet

Kompendium
Publiseringsår: 2024
Hefte: 8
Antall sider: 60
ISBN: 978-82-327-0646-4

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Digital teknologi i vurdering for læring i høyere utdanning

Sammendrag

Funnene presentert i dette arbeidsnotatet er en del av en større undersøkelse om pedagogisk bruk av digital teknologi i høyere utdanning (DIGITEK-HU). Undersøkelsen gjennomføres av NIFU, i samarbeid med Høgskolen i Innlandet og Universitetet i Oslo, på oppdrag fra HK-dir, Sikt og NOKUT.

Bidragsytere

Aslaug Louise Slette

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning

Fride Flobakk-Sitter

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning

Eli Tronsmo

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning

Christina Vogsted Drange

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
Aktiv cristin-person

Lene Kirstine Korseberg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
1 - 5 av 5