Cristin-resultat-ID: 2276335
Sist endret: 14. juni 2024, 14:55
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024

Augmented Reality in Language Learning: Practical Implications for Researchers and Practitioners

Bidragsytere:
  • Antigoni Parmaxi
  • Anke Berns
  • Lina Adinolfi
  • Alice Gruber
  • Mikhail Fominykh
  • Angeliki Voreopoulou
  • mfl.

Bok

Learning and Collaboration Technologies
ISBN:
  • 978-3-031-61684-6

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Serie

Lecture Notes in Computer Science (LNCS)
ISSN 0302-9743
e-ISSN 1611-3349
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
Volum: 14723
Hefte: Part II
ISBN:
  • 978-3-031-61684-6

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Augmented Reality in Language Learning: Practical Implications for Researchers and Practitioners

Bidragsytere

Antigoni Parmaxi

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Anke Berns

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Lina Adinolfi

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Alice Gruber

  • Tilknyttet:
    Forfatter
Aktiv cristin-person

Mikhail Fominykh

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 5 av 12 | Neste | Siste »

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Learning and Collaboration Technologies.

Zaphiris, Panayiotis; Ioannou, Andri. 2024, Springer. CUTVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1