Cristin-resultat-ID: 2277033
Sist endret:
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024

Co-regulating the child's emotions in the classroom: Teachers’ interpretations of and decision-making in emotional situations

Bidragsytere:
  • Elin Marie Frivold Kostøl og
  • Kristiina Mänty

Tidsskrift

International Journal of Educational Research
ISSN 0883-0355
e-ISSN 1873-538X
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Volum: 127

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85194882175

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Co-regulating the child's emotions in the classroom: Teachers’ interpretations of and decision-making in emotional situations

Bidragsytere

Elin Marie Frivold Kostøl

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Agder

Kristiina Mänty

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Oulun yliopisto
1 - 2 av 2