Cristin-resultat-ID: 2278181
Sist endret: 24. juni 2024, 07:10
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024

How teachers make talk rules relevant as collective scaffolds in the context of digital technology – support for and from microblogging

Bidragsytere:
  • Anja Amundrud
  • Ingvill Rasmussen og
  • Paul Warwick

Tidsskrift

Teacher Development
ISSN 1366-4530
e-ISSN 1747-5120
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

How teachers make talk rules relevant as collective scaffolds in the context of digital technology – support for and from microblogging

Bidragsytere

Anja Amundrud

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Ingvill Rasmussen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Paul Warwick

  • Tilknyttet:
    Forfatter
1 - 3 av 3