Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2278181
Sist endret:
24. juni 2024, 07:10
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024
How teachers make talk rules relevant as collective scaffolds in the context of digital technology – support for and from microblogging
Anja Amundrud
Ingvill Rasmussen
og
Paul Warwick
Tidsskrift
Tidsskrift
Teacher Development
ISSN 1366-4530
e-ISSN 1747-5120
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/13664530.2024.2365720
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
How teachers make talk rules relevant as collective scaffolds in the context of digital technology – support for and from microblogging
Bidragsytere
Bidragsytere
Anja Amundrud
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Ingvill Rasmussen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Paul Warwick
Forfatter
1
-
3
av
3