Cristin-resultat-ID: 2278277
Sist endret: 24. juni 2024, 11:00
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024

Theorising and critical reflection as tools for transforming teaching practices

Bidragsytere:
  • Ingebjørg Merete Mellegård

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
Antall sider: 15
ISBN:
  • 9781003289043

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Engelsk
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Theorising and critical reflection as tools for transforming teaching practices

Bidragsytere

Ingebjørg Merete Mellegård

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur og kultur ved Høgskolen i Østfold
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Researching Educational Practices, Teacher Education and Professional Development for Early Language Learning, Examples from Europe.

Mourão, Sandie; Leslie, Carolyn. 2024, Routledge. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1