Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2278277
Sist endret:
24. juni 2024, 11:00
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024
Theorising and critical reflection as tools for transforming teaching practices
Ingebjørg Merete Mellegård
Bok
Bok
Researching Educational Practices, Teacher Education and Professional Development for Early Language Learning, Examples from Europe
ISBN:
9781003289043
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
Antall sider: 15
ISBN:
9781003289043
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.4324/9781003289043-14
ORIA
Søk i ORIA med 9781003289043
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Engelsk
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Theorising and critical reflection as tools for transforming teaching practices
Bidragsytere
Bidragsytere
Ingebjørg Merete Mellegård
Forfatter
ved Institutt for språk, litteratur og kultur ved Høgskolen i Østfold
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Researching Educational Practices, Teacher Education and Professional Development for Early Language Learning, Examples from Europe.
Mourão, Sandie; Leslie, Carolyn. 2024, Routledge.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1