Cristin-resultat-ID: 2279714
Sist endret: 28. juni 2024, 15:50
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024

Datafication and Juridification in Early Years Education: Recontextualizing the Duty to Provide Intensive Training in Reading in One Norwegian School

Bidragsytere:
  • Cecilie Rønning Haugen

Tidsskrift

Nordic Journal of Literacy Research
ISSN 2464-1596
e-ISSN 2464-1596
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Volum: 10
Hefte: 2
Sider: 20 - 35
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Datafication and Juridification in Early Years Education: Recontextualizing the Duty to Provide Intensive Training in Reading in One Norwegian School

Bidragsytere

Cecilie Rønning Haugen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1