Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2279714
Sist endret:
28. juni 2024, 15:50
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024
Datafication and Juridification in Early Years Education: Recontextualizing the Duty to Provide Intensive Training in Reading in One Norwegian School
Cecilie Rønning Haugen
Tidsskrift
Tidsskrift
Nordic Journal of Literacy Research
ISSN 2464-1596
e-ISSN 2464-1596
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Volum: 10
Hefte: 2
Sider: 20 - 35
Open Access
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Datafication and Juridification in Early Years Education: Recontextualizing the Duty to Provide Intensive Training in Reading in One Norwegian School
Bidragsytere
Bidragsytere
Cecilie Rønning Haugen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1