Cristin-resultat-ID: 2280385
Sist endret: 2. juli 2024, 11:55
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024

Hvordan kan elevers oppfatninger om matematikk og motivasjon for å lære matematikk knyttes til utforskende undervisning? Et perspektiv fra SUM-prosjektet

Bidragsytere:
  • Ida Friestad Pedersen og
  • Per Øystein Haavold

Bok

Utforskende undervisning i matematikk
ISBN:
  • 9788215070223

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
Sider: 128 - 147
ISBN:
  • 9788215070223

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Hvordan kan elevers oppfatninger om matematikk og motivasjon for å lære matematikk knyttes til utforskende undervisning? Et perspektiv fra SUM-prosjektet

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Ida Friestad Pedersen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematikk og statistikk ved UiT Norges arktiske universitet

Per Øystein Haavold

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Utforskende undervisning i matematikk.

Haavold, Per Øystein. 2024, Universitetsforlaget. UITVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1