Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2280385
Sist endret:
2. juli 2024, 11:55
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024
Hvordan kan elevers oppfatninger om matematikk og motivasjon for å lære matematikk knyttes til utforskende undervisning? Et perspektiv fra SUM-prosjektet
Ida Friestad Pedersen
og
Per Øystein Haavold
Bok
Bok
Utforskende undervisning i matematikk
ISBN:
9788215070223
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
Sider: 128 - 147
ISBN:
9788215070223
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788215070223
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Hvordan kan elevers oppfatninger om matematikk og motivasjon for å lære matematikk knyttes til utforskende undervisning? Et perspektiv fra SUM-prosjektet
Bidragsytere
Bidragsytere
Ida Friestad Pedersen
Forfatter
ved Institutt for matematikk og statistikk ved UiT Norges arktiske universitet
Per Øystein Haavold
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Utforskende undervisning i matematikk.
Haavold, Per Øystein. 2024, Universitetsforlaget. UIT
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1