Cristin-resultat-ID: 311512
Sist endret: 18. januar 2010, 13:47
Resultat
Mastergradsoppgave
2009

Embodied Customers and Management Strategies in a Modern Call Center

Bidragsytere:
  • Fredrikke S. Aksnes

Utgiver/serie

Utgiver

NTNU

Om resultatet

Mastergradsoppgave
Publiseringsår: 2009
Antall sider: 102

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Embodied Customers and Management Strategies in a Modern Call Center

Bidragsytere

Fredrikke S. Aksnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Karen Carla Cunningham Dahl-Jørgensen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Carla Dahl-Jørgensen
  • Tilknyttet:
    Veileder
    ved Institutt for sosialantropologi ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Marte Fanneløb Giskeødegård

  • Tilknyttet:
    Veileder
    ved Institutt for sosialantropologi ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3