Cristin-resultat-ID: 326104
Sist endret: 21. januar 2015, 15:27
Resultat
Rapport
2001

"Å lære å lære i virtuelle samtalerom"

Bidragsytere:
  • Marit Husby og
  • Julie Feilberg

Utgiver/serie

Utgiver

Institutt for maskinkonstruksjon og materialteknikk, NTNU.

Serie

"IKT og læring. Klasserommet som forskningslaboratorium".

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2001
Antall sider: 10

Importkilder

Bibsys-ID: r02007669

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

"Å lære å lære i virtuelle samtalerom"

Sammendrag

Arbeidet er et kapittel i en rapport fra et tverrfaglig prosjekt ved NTNU. Kapittelet fokuserer på kommunikasjonsmønstre i virtuelle grupper og problemstillinger knyttet til å tilrettelegge for virtulle læringsmiljø.

Bidragsytere

Marit Husby

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk og litteratur ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Julie Feilberg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk og litteratur ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2