Cristin-resultat-ID: 40716
Sist endret: 14. februar 2011, 13:11
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2010

Fra ord til sammenhengende handling: Ulike innfallsvinkler til motivering av elever og forebygging av frafall

Bidragsytere:
  • Trond Buland og
  • Marko Valenta

Bok

Skoleutvikling i praksis
ISBN:
  • 978-82-15-01596-5

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2010
Sider: 98 - 118
ISBN:
  • 978-82-15-01596-5

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Fra ord til sammenhengende handling: Ulike innfallsvinkler til motivering av elever og forebygging av frafall

Bidragsytere

Tor Buland

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Trond Buland
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved SINTEF AS

Marko Valenta

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for sosialt arbeid ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Skoleutvikling i praksis.

Ekholm, Mats; Lund, Torbjørn; Roald, Knut; Tislevoll, Beate. 2010, Universitetsforlaget. UIT, KAU, UDIR, HVLVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1