Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
415198
Sist endret:
21. oktober 2013, 12:12
Resultat
Vitenskapelig artikkel
1998
Honest Marketing: A Coherent Approach to Conscientious Business Operation
Tom Fagerhaug
og
Bjørn Andersen
Tidsskrift
Tidsskrift
International journal of business transformation
ISSN 1367-3262
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 1998
Volum: 1
Hefte: 3
Sider: 192 - 198
Importkilder
Importkilder
Bibsys-ID: r98030968
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Honest Marketing: A Coherent Approach to Conscientious Business Operation
Bidragsytere
Bidragsytere
Tom Natland Fagerhaug
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Tom Fagerhaug
Forfatter
ved Institutt for maskinteknikk og produksjon ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Bjørn Sørskot Andersen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Bjørn Andersen
Forfatter
ved Institutt for maskinteknikk og produksjon ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2