Cristin-resultat-ID: 415198
Sist endret: 21. oktober 2013, 12:12
Resultat
Vitenskapelig artikkel
1998

Honest Marketing: A Coherent Approach to Conscientious Business Operation

Bidragsytere:
  • Tom Fagerhaug og
  • Bjørn Andersen

Tidsskrift

International journal of business transformation
ISSN 1367-3262

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 1998
Volum: 1
Hefte: 3
Sider: 192 - 198

Importkilder

Bibsys-ID: r98030968

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Honest Marketing: A Coherent Approach to Conscientious Business Operation

Bidragsytere

Tom Natland Fagerhaug

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Tom Fagerhaug
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for maskinteknikk og produksjon ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Bjørn Sørskot Andersen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Bjørn Andersen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for maskinteknikk og produksjon ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2