Cristin-resultat-ID: 4237
Sist endret: 28. november 2008, 16:09
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2008

New Perspectives in Design Education

Bidragsytere:
  • Anna Clarke
  • Mike Evatt
  • Peter Hogarth
  • Joaquim Lloveras og
  • Luis Pons

Utgiver/serie

Utgiver

The Design Society
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2008
Antall sider: 842
ISBN: 1-904670-04-0

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

New Perspectives in Design Education

Bidragsytere

Anna Clarke

  • Tilknyttet:
    Redaktør

Mike Evatt

  • Tilknyttet:
    Redaktør

Peter Hogarth

  • Tilknyttet:
    Redaktør

Joaquim Lloveras

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Universitat Politècnica de Catalunya

Luis Pons

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Universitat Politècnica de Catalunya
1 - 5 av 5

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Using pro-active evaluation methods to improve course evaluation in design education.

Liem, Andre. 2008, The Design Society. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Using Industrial Design Education to Survive in the Corporate World of Higher Learning and Research.

Liem, Andre. 2008, The Design Society. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Development of a Tool for a Course Design and Technology for the Secondary School in Norway.

Høiseth, Marikken; Baggerud, Bjørn. 2008, The Design Society. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

On the Role of Formgiving in Design.

Abidin, Shahriman Zainal; Sigurjónsson, Jóhannes B.; Liem, Andre; Keitsch, Martina Maria. 2008, The Design Society. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 4 av 4