Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
44139
Sist endret:
23. desember 2009, 10:58
NVI-rapporteringsår:
2009
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2009
A model of retrospective reflection in project based learning utilizing historical data in collaborative tools
Birgit R. Krogstie
Bok
Bok
Learning in the Synergy of Multiple Disciplines - 4th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2009, Proceedings
ISBN:
9783642046353
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
Lecture Notes in Computer Science (LNCS)
ISSN 0302-9743
e-ISSN 1611-3349
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2009
Volum: 5794
Hefte: 1
Sider: 418 - 432
ISBN:
9783642046353
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9783642046353
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
A model of retrospective reflection in project based learning utilizing historical data in collaborative tools
Bidragsytere
Bidragsytere
Birgit Rognebakke Krogstie
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Birgit R. Krogstie
Forfatter
ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Learning in the Synergy of Multiple Disciplines - 4th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2009, Proceedings.
Specht, Marcus. 2009, Springer.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1