Cristin-resultat-ID: 449083
Sist endret: 4. januar 2001, 12:20
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2000

Developing a contextual theory and practice of Religious Education

Bidragsytere:
  • Heid Leganger-Krogstad

Tidsskrift

Panorama : International Journal of Comparative Religious Education and Values
ISSN 0937-8219
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2000
Volum: 12
Hefte: 1
Sider: 94 - 104

Importkilder

ForskDok-ID: 22200

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Developing a contextual theory and practice of Religious Education

Sammendrag

En presentasjon av utviklingen av en kontekstuell religionsdidaktikk i norsk sammenheng. Klarlegging av prosessen fram mot en religionsdidaktisk teori, samt begrunnelser for en kulturbasert didaktisk tenkemåte i religionsundervisningssammenheng.

Bidragsytere

Heid Leganger-Krogstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 1 av 1