Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
45102
Sist endret:
21. januar 2015, 16:10
NVI-rapporteringsår:
2009
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2009
Innledning: Vurdering som prosess ; Vurdering av, vurdering for og som læring ; Vurdering og syn på læring og kunnskap ; Vurdering som kompetanse og kultur
Stephen Dobson
Astrid Birgitte Eggen
og
Kari Smith
Bok
Bok
Vurdering, prinsipper og praksis : nye perspektiver på elev- og læringsvurdering
ISBN:
978-82-05-39173-4
Utgiver
Gyldendal Akademisk
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2009
Sider: 11 - 16
ISBN:
978-82-05-39173-4
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-05-39173-4
Importkilder
Importkilder
Bibsys-ID: 093792719
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Innledning: Vurdering som prosess ; Vurdering av, vurdering for og som læring ; Vurdering og syn på læring og kunnskap ; Vurdering som kompetanse og kultur
Bidragsytere
Bidragsytere
Stephen Roderick Dobson
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Stephen Dobson
Forfatter
ved Høgskolen i Innlandet
Astrid Birgitte Eggen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Agder
Kari Smith
Forfatter
ved Avdeling for utdanning og helse ved Universitetet i Bergen
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Vurdering, prinsipper og praksis : nye perspektiver på elev- og læringsvurdering.
Dobson, Stephen; Eggen, Astrid Birgitte; Smith, Kari. 2009, Gyldendal Akademisk. HINN, UIA, UIB
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1