Cristin-resultat-ID: 45102
Sist endret: 21. januar 2015, 16:10
NVI-rapporteringsår: 2009
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2009

Innledning: Vurdering som prosess ; Vurdering av, vurdering for og som læring ; Vurdering og syn på læring og kunnskap ; Vurdering som kompetanse og kultur

Bidragsytere:
  • Stephen Dobson
  • Astrid Birgitte Eggen og
  • Kari Smith

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2009
Sider: 11 - 16
ISBN:
  • 978-82-05-39173-4

Importkilder

Bibsys-ID: 093792719

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Innledning: Vurdering som prosess ; Vurdering av, vurdering for og som læring ; Vurdering og syn på læring og kunnskap ; Vurdering som kompetanse og kultur

Bidragsytere

Stephen Roderick Dobson

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Stephen Dobson
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Høgskolen i Innlandet

Astrid Birgitte Eggen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Agder

Kari Smith

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for utdanning og helse ved Universitetet i Bergen
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Vurdering, prinsipper og praksis : nye perspektiver på elev- og læringsvurdering.

Dobson, Stephen; Eggen, Astrid Birgitte; Smith, Kari. 2009, Gyldendal Akademisk. HINN, UIA, UIBVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1