Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
467
Sist endret:
9. juni 2014, 16:04
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2010
Vurdering for læring i fag
Stephen Dobson
og
Roar Engh
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Cappelen Damm Høyskoleforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2010
Antall sider: 236
ISBN: 978-82-7634-897-2
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-7634-897-2
Importkilder
Importkilder
Bibsys-ID: 101869290
Klassifisering
Klassifisering
Emneord
Læring • Vurdering
Beskrivelse
Beskrivelse
Flere språk
Norsk, bokmål
Tittel
Vurdering for læring i fag
Tittel
Vurdering for læring i fag
Bidragsytere
Bidragsytere
Stephen Roderick Dobson
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Stephen Dobson
Redaktør
ved Fakultet for lærerutdanning og pedagogikk ved Høgskolen i Innlandet
Knut Roar Engh
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Roar Engh
Redaktør
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
1
-
2
av
2
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Vurdering og læring i norsk skriftlig. Mot en kriteriebasert skrivepedagogikk.
Fjørtoft, Henning. 2010, Cappelen Damm Høyskoleforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Musikk og vurdering.
Sætre, Jon Helge; Vinge, John. 2010, Cappelen Damm Høyskoleforlaget. HINN, OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Elevvurdering i faget kroppsøving - noen utfordringer.
Engvik, Gunnar. 2010, Cappelen Damm Høyskoleforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Vurdering for læring i matematikk.
Kleve, Bodil. 2010, Cappelen Damm Høyskoleforlaget. OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Stillasbygging - i fremmedspråk og engelsk.
Langseth, Inger Dagrun. 2010, Cappelen Damm Høyskoleforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
16
|
Neste
|
Siste »