Cristin-resultat-ID: 467
Sist endret: 9. juni 2014, 16:04
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2010

Vurdering for læring i fag

Bidragsytere:
  • Stephen Dobson og
  • Roar Engh

Utgiver/serie

Utgiver

Cappelen Damm Høyskoleforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2010
Antall sider: 236
ISBN: 978-82-7634-897-2

Importkilder

Bibsys-ID: 101869290

Klassifisering

Emneord

Læring • Vurdering

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Vurdering for læring i fag

Tittel

Vurdering for læring i fag

Bidragsytere

Stephen Roderick Dobson

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Stephen Dobson
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for lærerutdanning og pedagogikk ved Høgskolen i Innlandet

Knut Roar Engh

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Roar Engh
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Vurdering og læring i norsk skriftlig. Mot en kriteriebasert skrivepedagogikk.

Fjørtoft, Henning. 2010, Cappelen Damm Høyskoleforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Musikk og vurdering.

Sætre, Jon Helge; Vinge, John. 2010, Cappelen Damm Høyskoleforlaget. HINN, OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Elevvurdering i faget kroppsøving - noen utfordringer.

Engvik, Gunnar. 2010, Cappelen Damm Høyskoleforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Vurdering for læring i matematikk.

Kleve, Bodil. 2010, Cappelen Damm Høyskoleforlaget. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Stillasbygging - i fremmedspråk og engelsk.

Langseth, Inger Dagrun. 2010, Cappelen Damm Høyskoleforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 16 | Neste | Siste »