Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
51545
Sist endret:
18. desember 2007, 14:36
NVI-rapporteringsår:
2007
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2007
En problematisering av læringsprinsippet "å bygge på elevens bakgrunnskunnskap"
Cecilie Haugen
Bok
Bok
Klasse, kode og identitet: Bernstein i norsk forskning
ISBN:
978-82-519-2244-9
Utgiver
Tapir Akademisk Forlag
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2007
Sider: 67 - 82
ISBN:
978-82-519-2244-9
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-519-2244-9
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
En problematisering av læringsprinsippet "å bygge på elevens bakgrunnskunnskap"
Bidragsytere
Bidragsytere
Cecilie Rønning Haugen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Cecilie Haugen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Klasse, kode og identitet: Bernstein i norsk forskning.
Hovdenak, Stenersen Sylvi; Riksaasen, Rita; Wiese, Veslemøy. 2007, Tapir Akademisk Forlag. USN, NTNU, UIO
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1