Cristin-resultat-ID: 51545
Sist endret: 18. desember 2007, 14:36
NVI-rapporteringsår: 2007
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2007

En problematisering av læringsprinsippet "å bygge på elevens bakgrunnskunnskap"

Bidragsytere:
  • Cecilie Haugen

Bok

Klasse, kode og identitet: Bernstein i norsk forskning
ISBN:
  • 978-82-519-2244-9

Utgiver

Tapir Akademisk Forlag
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2007
Sider: 67 - 82
ISBN:
  • 978-82-519-2244-9

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

En problematisering av læringsprinsippet "å bygge på elevens bakgrunnskunnskap"

Bidragsytere

Cecilie Rønning Haugen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Cecilie Haugen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Klasse, kode og identitet: Bernstein i norsk forskning.

Hovdenak, Stenersen Sylvi; Riksaasen, Rita; Wiese, Veslemøy. 2007, Tapir Akademisk Forlag. USN, NTNU, UIOVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1