Cristin-resultat-ID: 53194
Sist endret: 29. mars 2007, 12:41
NVI-rapporteringsår: 2007
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2007

Læringsstrategier og kritisk tenkning i teori og praksis

Bidragsytere:
  • May Britt Postholm

Bok

Læringsplakaten - skolens samfunnskontrakt
ISBN:
  • 978-82-7634-733-3

Utgiver

Cappelen Damm Høyskoleforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2007
Sider: 107 - 123
ISBN:
  • 978-82-7634-733-3

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Læringsstrategier og kritisk tenkning i teori og praksis

Bidragsytere

May Britt Postholm

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Læringsplakaten - skolens samfunnskontrakt.

Møller, Jorunn; Sundli, Liv. 2007, Cappelen Damm Høyskoleforlaget. OSLOMET, UIOVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1