Cristin-resultat-ID: 542221
Sist endret: 21. januar 2015, 15:27
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2001

Drivers of intention to re-visit the web-site of well-known companies: The role of corporate brand loyalty

Bidragsytere:
  • Herbjørn Nysveen og
  • Magne Supphellen

Tidsskrift

Journal of the Market Research Society
ISSN 0025-3618
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2001
Volum: 43
Hefte: 3
Sider: 341 - 352

Importkilder

ForskDok-ID: r02007844

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Drivers of intention to re-visit the web-site of well-known companies: The role of corporate brand loyalty

Bidragsytere

Herbjørn Nysveen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole

Magne Suphellen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Supphellen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
1 - 2 av 2