Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
542231
Sist endret:
21. januar 2015, 15:27
Resultat
Rapport
2000
EFFECTS OF BRAND PERSONALITY ON EVALUATIONS OF WESTERN BRANDS IN RUSSIA: THE MODERATING ROLE OF CONSUMER ETHNOCENTRISM
Magne Supphellen
Om resultatet
Om resultatet
Rapport
Publiseringsår: 2000
Importkilder
Importkilder
ForskDok-ID: r02007936
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
EFFECTS OF BRAND PERSONALITY ON EVALUATIONS OF WESTERN BRANDS IN RUSSIA: THE MODERATING ROLE OF CONSUMER ETHNOCENTRISM
Bidragsytere
Bidragsytere
Magne Suphellen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Supphellen
Forfatter
ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
1
-
1
av
1