Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
542560
Sist endret:
17. februar 2003, 00:00
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2002
Identifikasjon og ledelse av langsiktige merkeallianser: Et rammeverk
Sven A. Haugland
og
Magne Supphellen
Tidsskrift
Tidsskrift
?
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2002
Volum: 5
Hefte: 2
Sider: 55 - 63
Importkilder
Importkilder
ForskDok-ID: r02020150
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Identifikasjon og ledelse av langsiktige merkeallianser: Et rammeverk
Sammendrag
Merkeallianser innebærer at to eller flere merker eksponeres sammen i reklamen og/eller på produktene.
Bidragsytere
Bidragsytere
Sven Arne Haugland
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Sven A. Haugland
Forfatter
ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
Magne Suphellen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Supphellen
Forfatter
ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
1
-
2
av
2