Cristin-resultat-ID: 542560
Sist endret: 17. februar 2003, 00:00
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2002

Identifikasjon og ledelse av langsiktige merkeallianser: Et rammeverk

Bidragsytere:
  • Sven A. Haugland og
  • Magne Supphellen

Tidsskrift

?

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2002
Volum: 5
Hefte: 2
Sider: 55 - 63

Importkilder

ForskDok-ID: r02020150

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Identifikasjon og ledelse av langsiktige merkeallianser: Et rammeverk

Sammendrag

Merkeallianser innebærer at to eller flere merker eksponeres sammen i reklamen og/eller på produktene.

Bidragsytere

Sven Arne Haugland

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Sven A. Haugland
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole

Magne Suphellen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Supphellen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
1 - 2 av 2