Cristin-resultat-ID: 543033
Sist endret: 10. oktober 2003, 00:00
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2003

Building foreign brand personalities in Russia : the moderating effect of consumer ethnocentrism

Bidragsytere:
  • Magne Supphellen og
  • Kjell Grønhaug

Tidsskrift

International Journal of Advertising: the review of marketing communications
ISSN 0265-0487
e-ISSN 1759-3948
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2003
Volum: 22
Hefte: 2
Sider: 203 - 226

Importkilder

ForskDok-ID: r03016803

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Building foreign brand personalities in Russia : the moderating effect of consumer ethnocentrism

Bidragsytere

Magne Suphellen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Supphellen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole

Kjell Grønhaug

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
1 - 2 av 2