Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
543033
Sist endret:
10. oktober 2003, 00:00
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2003
Building foreign brand personalities in Russia : the moderating effect of consumer ethnocentrism
Magne Supphellen
og
Kjell Grønhaug
Tidsskrift
Tidsskrift
International Journal of Advertising: the review of marketing communications
ISSN 0265-0487
e-ISSN 1759-3948
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2003
Volum: 22
Hefte: 2
Sider: 203 - 226
Importkilder
Importkilder
ForskDok-ID: r03016803
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Building foreign brand personalities in Russia : the moderating effect of consumer ethnocentrism
Bidragsytere
Bidragsytere
Magne Suphellen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Supphellen
Forfatter
ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
Kjell Grønhaug
Forfatter
ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
1
-
2
av
2