Cristin-resultat-ID: 543310
Sist endret: 9. februar 2004, 00:00
Resultat
Populærvitenskapelig foredrag
2003

Transfer effects from brand extensions to the mother-brand: Results from Norwegian and International studies

Bidragsytere:
  • Magne Supphellen

Presentasjon

Navn på arrangementet: utenTitteltekst
Sted: Oslo
Dato fra: 5. juni 2003
Dato til: 5. juni 2003

Arrangør:

Arrangørnavn: The Norwegian Associations of Advertisers (ANFO).

Om resultatet

Populærvitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2003

Importkilder

ForskDok-ID: r04010591

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Transfer effects from brand extensions to the mother-brand: Results from Norwegian and International studies

Bidragsytere

Magne Suphellen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Supphellen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
1 - 1 av 1