Cristin-resultat-ID: 543442
Sist endret: 2. desember 2004, 00:00
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2004

Can advertisements for brand extensions revitalise flagship products? : an experiment

Bidragsytere:
  • Magne Supphellen
  • Øivind Eismann og
  • Leif Egil Hem

Tidsskrift

International Journal of Advertising: the review of marketing communications
ISSN 0265-0487
e-ISSN 1759-3948
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2004
Volum: 23
Hefte: 2
Sider: 173 - 196

Importkilder

ForskDok-ID: r04013452

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Can advertisements for brand extensions revitalise flagship products? : an experiment

Bidragsytere

Magne Suphellen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Supphellen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole

Øivind Eismann

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Leif Egil Hem

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
1 - 3 av 3