Cristin-resultat-ID: 544073
Sist endret: 6. februar 2006, 00:00
NVI-rapporteringsår: 2005
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2005

Slavic Brothers or Rivals: Effects of Consumer Ethnocentrism on the Trade Between Ukraine and Russia

Bidragsytere:
  • Alexander Jakubanecs
  • Magne Supphellen og
  • Helge Thorbjørnsen

Tidsskrift

Journal of East-West Business
ISSN 1066-9868
e-ISSN 1528-6959
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2005
Volum: 11
Hefte: 4
Sider: 55 - 78

Importkilder

ForskDok-ID: r06000662

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Slavic Brothers or Rivals: Effects of Consumer Ethnocentrism on the Trade Between Ukraine and Russia

Bidragsytere

Alexander Jakubanecs

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole

Magne Suphellen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Supphellen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole

Helge Thorbjørnsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
1 - 3 av 3