Cristin-resultat-ID: 544171
Sist endret: 21. januar 2015, 15:27
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2005

An Experimental Study of Alternative Strategies for Revitalization of Brand Personality: Advertising vs Advertising Alliance

Bidragsytere:
  • Natalia Mæhle og
  • Magne Supphellen

Presentasjon

Navn på arrangementet: 34th EMAC Conference
Sted: Universita Bocconi, Milan
Dato fra: 24. mai 2005
Dato til: 27. mai 2005

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2005

Importkilder

ForskDok-ID: r06008155

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

An Experimental Study of Alternative Strategies for Revitalization of Brand Personality: Advertising vs Advertising Alliance

Bidragsytere

Natalia Mæhle

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole

Magne Suphellen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Supphellen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
1 - 2 av 2