Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
544171
Sist endret:
21. januar 2015, 15:27
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2005
An Experimental Study of Alternative Strategies for Revitalization of Brand Personality: Advertising vs Advertising Alliance
Natalia Mæhle
og
Magne Supphellen
Presentasjon
Presentasjon
Navn på arrangementet: 34th EMAC Conference
Sted: Universita Bocconi, Milan
Dato fra:
24. mai 2005
Dato til:
27. mai 2005
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2005
Importkilder
Importkilder
ForskDok-ID: r06008155
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
An Experimental Study of Alternative Strategies for Revitalization of Brand Personality: Advertising vs Advertising Alliance
Bidragsytere
Bidragsytere
Natalia Mæhle
Forfatter
ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
Magne Suphellen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Supphellen
Forfatter
ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
1
-
2
av
2