Cristin-resultat-ID: 55803
Sist endret: 21. oktober 2013, 12:14
NVI-rapporteringsår: 2006
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2006

UNIPED - A Key Player in Assuring Learning Quality

Bidragsytere:
  • Gunnar Engvik og
  • Geir Halland

Bok

Assuring University Learning Quality: Cross-Boundary Collaboration
ISBN:
  • 8251921538

Utgiver

Tapir Akademisk Forlag
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2006
Sider: 64 - 79
ISBN:
  • 8251921538

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Pedagogiske fag

Emneord

Universitetspedagogikk

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

UNIPED - A Key Player in Assuring Learning Quality

Sammendrag

The main responsibility of the Section for Teaching and Teacher Education (UNIPED)is to contribute to maintaining and developing the quality of the studies at NTNU. Educational guidance service, the Learning Assistant Training System,learning arenas at NTNU, ICT and new learning forms, learning quality in technological studies and conferences on university development constitute the major part of our activities. The Educational Development Programme (PEDUP) for newly appointed teachers at NTNU is nevertheless in many ways the main thrust of our activities. Through PEDUP, UNIPED aims to provide participants with experience in how educational practice and competence can be developed and documented.

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Gunnar Engvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Geir Halland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Assuring University Learning Quality: Cross-Boundary Collaboration.

Fan, Yihong; Hoel, Torlaug Løkensgard; Tjeldvoll, Arild; Engvik, Gunnar. 2006, Tapir Akademisk Forlag. NTNU, XUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1