Cristin-resultat-ID: 59342
Sist endret: 21. oktober 2013, 12:14
NVI-rapporteringsår: 2006
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2006

Tricking Your Customers Without Cheating Them: Minimal Details as an Information Strategy

Bidragsytere:
  • Alf Steinar Sætre og
  • Keri Stephens

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2006
Sider: 225 - 238
ISBN:
  • 0-7619-2983-5

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Tricking Your Customers Without Cheating Them: Minimal Details as an Information Strategy

Bidragsytere

Alf Steinar Sætre

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for industriell økonomi og teknologiledelse ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Keri Stephens

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Texas at Austin
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Case Studies in Organizational Communication: Ethical Perspectives and Practices.

May, Steve. 2006, Sage Publications. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1