Cristin-resultat-ID: 60107
Sist endret: 21. oktober 2013, 12:14
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2005

Hvordan defineres kunnskaps- og læringsbehov?

Bidragsytere:
  • Jorun M Stenøien

Bok

Vurdering i matematikk - Hvorfor og hvordan? Fra småskole til voksenopplæring
ISBN:
  • 82-471-6032-3

Utgiver

Nasjonalt senter for matematikk i opplæringen

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2005
Sider: 223 - 227
ISBN:
  • 82-471-6032-3

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Hvordan defineres kunnskaps- og læringsbehov?

Bidragsytere

Jorun Merethe Stenøien

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Jorun M Stenøien
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Vurdering i matematikk - Hvorfor og hvordan? Fra småskole til voksenopplæring.

Stedøy, Ingvill Merete. 2005, NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1